Kariera
Nasza firma bardzo ceni potencjał i predyspozycje naszych pracowników. Inwestując w ich rozwój i podnoszenie kwalifikacji przyczynia się do wielu sukcesów zawodowych powodując dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij CV i list motywacyjny wraz ze zdjęciem. Oferty prosimy wysyłać na adres: praca@euroterm.com.pl
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Technika Serwisu oraz Doradcy Techniczno-Handlowego (Polska wschodnia).
Do materiałów przesyłanych prosimy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rozwoju firmy Euroterm Techniki Klejenia Sp. z o.o. Sp. Komandytowa.. (zgodnie z Ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).)
Czekamy na Wasze aplikacje.
Technik serwisu
Technik Serwisu- Serwisant urządzenia dozujące klej termotopliwy
Opis stanowiska:
– Naprawa i serwisowanie maszyn i urządzeń dozujących klej termotopliwy
– Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń u klienta
– Przeprowadzanie testów produkcyjnych klejów przemysłowych
– Montaż systemów klejących
– Serwisowanie urządzeń klejących w centrali firmy oraz u klientów na terenie całej Polski
Wymagania:
– Minimalne wykształcenie: zawodowe techniczne (związane z automatyką, mechaniką, lub elektroniką)
– Doświadczenie na stanowisku związanym z naprawą maszyn i urządzeń mile widziane
– Obsługa komputera i znajomość aplikacji MS Office;
– Uprawnienia na wózki widłowe (mile widziane);
– Uprawnienia do 1 kW (mile widziane)
– Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
-Pracę w prężnie rozwijającej się firmie i w profesjonalnym zespole
– Samochód służbowy po okresie próbnym (okres próbny trwa 3 miesiące)
– Szkolenia – rozwój zawodowy, podnoszenie własnych kwalifikacji
– Niezbędne narzędzia pracy: telefon laptop
– Wsparcie techniczne i merytoryczne zespołu
– Wynagrodzenie składa się z elementu stałego (pensja) i zmiennego (premia)
Doradca Techniczno- Handlowy
Doradca Techniczno- Handlowy
obszar działania: Polska wschodnia
Opis stanowiska:
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi
- Przedstawienie produktów przedsiębiorstwa, prowadzenie negocjacji handlowych, wprowadzenie produktów na linie produkcyjne
- Poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych oraz powiększanie bazy klientów
- Strategia rozwoju sprzedaży na powierzonym rynku
- Wizyty techniczno-handlowe u klientów
- Doradztwo w zakresie wykorzystywanych produktów
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Obsługa komputera i znajomość aplikacji MS Office oraz systemu ERP
- Wykształcenie co najmniej średnie, znajomość branży technicznej
- komunikatywność, optymizm, otwartość, asertywność
Mile widziane:
- Polot handlowca
- Zmysł techniczny
- Dążenie do wyznaczonych celów
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- Wynagrodzenie składające się ze stałej podstawy i motywującego systemu premiowego
- Szkolenie wdrażające w powierzone obowiązki
- Opiekę Mentora
- Możliwość pracy z biura w siedzibie firmy lub z miejsca zamieszkania
- Miłą atmosferę w młodym zespole
- Możliwość stałego rozwoju poprzez: szkolenia techniczne, rozwój kompetencji, podnoszenie kwalifikacji
- Wyjazdy integracyjne
Specjalista ds. zakupów
Specjalista ds. zakupów
Opis stanowiska:
- Analizowanie sprzedaży, prognoz i stanów magazynowych oraz planowanie dostaw w celu zapewnienia dostępności produktów i optymalizacji zapasów
- Negocjowanie warunków zakupu produktów, składanie zamówień i monitorowanie procesu realizacji do momentu dostawy
- Poszukiwanie, realizacja inicjatyw oszczędnościowych i optymalizacyjnych związanych z łańcuchem dostaw
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami
- Rozwijanie bazy dostawców w powierzonych kategoriach zakupowych, negocjowanie warunków handlowych oraz utrzymywanie dobrych relacji,
- Współpraca z przewoźnikami – negocjacje cen frachtów, monitorowanie procesu dostawy
- Przygotowywanie prezentacji, analiz, raportów
- Przygotowywanie cenników oraz aktualizacja baz
- Nadzór nad dokumentacją zakupową
- Rozwiązywanie bieżących problemów z dostępnością materiałów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalającego na swobodną komunikację
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła obsługa komputera w zakresie MS Office (Excel)
- Prawo jazdy kat. B
- Łatwość w nawiązywaniu, budowaniu i utrzymywaniu relacji z dostawcami
- Umiejętności dokonywania analiz i wyciągania wniosków
- umiejętność organizowania pracy własnej, w tym samodzielnego wyszukiwania i selekcjonowania informacji
- umiejętność redagowania tekstów, pism
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w zgranym zespole
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy
- Wynagrodzenie podstawowe plus premia
- Opiekę medyczną PZU